Priboj i Pribojska banja primer koliko se ulaže u Srbiju

Priboj – Ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Goran Vesić obišao je danas završne radove na rekonstrukciji puta Kokin brod – Pribojska banja – Priboj, koji će sa poslednjih 2,2 kilometra biti kompletno obnovljen u dužini od 25 kilometara.

Foto: Tanjug

„Ovo je poslednjih 2,2 kilometara puta Kokin brod – Pribojska banja – Priboj, koji je urađen na predlog predsednika Aleksandra Vučića, a počeo je da se radi pre dve godine. Sa ovih 2,2 kilometara i sanirana dva ozbiljna klizišta, završeno je svih 25 kilometara“, kazao je Vesić.

Prema njegovim rečima, posledica obnove puta je i novi izgled hotela u banji, ali i to kako se banja razvija.

„Svi koji nisu bili u Pribojskoj banji, mogli bi da dođu na vreme, jer narednih godina ovde sigurno neće biti mesta“, rekao je Vesić.

On je istakao da je država ove godine u Priboj uložila oko 1,47 milijardi dinara.

„Urađeni su putevi prema mnogim mestima, a sigurno ima još da se uradi, ali koliko smo uložili u Priboj, dovoljno govori činjenica da to ulaganje iznosi koliko i budžet same opštine“, rekao je Vesić.

Ministar je dodao da se na predlog predsednika Vučića kreće i projektovanje brze saobraćajnice od Nove Varoši do Duge poljane, kako bi se i Priboj i Prijepolje spojili sa autoputem Požega – Boljare, odnosno kako bi ceo taj kraj bio priključen na mrežu autoputeva.

Foto: Tanjug

„To znači dodatni razvoj banje, Zlatara i celog kraja jer će postati lako dostupan, a to je preduslov za investicije i turizam“, naglasio je Vesić.

Dodao je i da će Priboj i Čajetina sledeće godine zajedno, uz podršku Ministarstva, postaviti žičaru koja će ih povezati i tako dodatno doprineti atraktivnosti Pribojske banje.

Vesić je podsetio da sledi i obnova pruge Valjevo – Vrbnica, kao deo pruge Beograd – Bar, koja prolazi i kroz zlatiborski kraj, i to za brzine od 120 do 180 kilometara na sat, zavisno od deonice, što je kako je naglasio, ogroman napredak u poređenju sa trenutnom situacijom.

„Tako će i preko Valjeva, pa Beograda, ljudi iz ovog kraja, biti povezani i na brze vozove, prema Budimpešti ili prema jugu, sve do Grčke, što znatno menja kvalitet i način života“, napomenuo je on.

Zbog svega toga, kako kaže, Priboj i Pribojska banja su najbolji primer koliko se u Srbiji ulaže poslednjih godina.

„I to je najbolji primer šta znači kada je zemlja ekonomski stabilna i može da ulaže u autoputeve, brze saobraćajnice, regionalne puteve i u razvoj svakog dela svoje teritorije“, zaključio je ministar Vesić.

Tanjug